Underbart!

Faan va underbar dag det har varit, vilket underbart väder.. nu är verkligen sommaren på gång! Våren är HÄR! :) Underbart, kan det bli bättre? :O haha nej verkligen inte.. älskar sommaren för det är inget som slår det kan jag säga och ingen annan kan ju säga något annat! Kortarmade tröjor och kortbrallisar! :) underbart ännu en gång!

Idag tränade vi träning med alla våra äldre flicklag på Nacka IP och det är ju alltid lika kul faktiskt! :) Det är riktigt givande att vara där! Ännu än gång visar de hur bra de är de där flickorna! SJUKT bra! Sen drog jag å farsan för att titta på A-laget damer som skulle spela klockan åtta men då tog det stopp för mamma ville att vi skulle hem å grilla och jag kan väl faktiskt inte klaga för det är ju fantastiskt det med! :) Vi hade faktiskt 5 spelare med från våra lag med i A-laget idag vilket är riktigt bra.. snart har vi tagit över hela laget! MOHAHAHAHA! :)

Nu blire grill som sagt och bara mys med familjen och tagga inför matchen som jag ska spela imöra.. Kanske jag kan näta imöra? Nej tror väl inte det egentligen men man kan alltid hoppas! Strävar efter det iaf! :) Ska allafall göra en riktigt bra match för det är ju det viktigaste.. eller det viktigaste är att vi vinner matchen och börjar koppla grepp om serien! Vi kommer ju vinna serien för annars är det pinsamt! Så nu Jävlar ska vi visa att vi är bäst hahaha :) Ska spela på hemmaplan kan man nästan säga.. eller där jag går i skola, FARSTA IP! Skönt, en bra bit bort såklart.. 1 timme och 15minuter ungefär, fast jag får skjuts av Wolmar och då blire betydligt kortare tid och det är ju bra! :) Lycka till mig imöra! TACK!

Nu ska jag göra familjen sällskap framför grillen för snart är det käk som gäller.. Blir korvspätt, dipp och massa grillade grönsaker.. HELT UNDERBART.. Det är Mycket bättre än Vrulle :D haha underbart med korvspätt.. massa goda underbara korvar! KÖRVAR som man ska säga egentligen..

Men vi hörs då, hare bra! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0