Tillbaka efter en dags break!

Hej alla läsare.. Nu är jag tillbaka igen! Tyvärr har jag inte kunnat skriva på bloggen eftersom de har bytt plattform! Jag har då inte kunnat logga in på min blogg och skrivit något tyvärr men nu är jag äntligen tillbaka! Så nu behöver ni inte sakna mig så mycket längre! :) Har väl inte så mycket att berätta om vad som hände under gårdagen förutom att jag gick i skolan hela dagen och direkt efter det åkte till träningen då! :)

Eller JOOOOOOOOO jag har ju det viktigaste som finns att berätta BAJEN BAJEN BAJEN säger jag bara till alla, framförallt alla Djurgårdare! 0-2, mycket bra ska ja säga! :) Det är ju underbart att det är Paulinho och Davies som gör målen också.. gött för nu kanske det lossnar för våra anfallare! Har ju varit lite dåligt med målgörandet från våra forwards men nu kommer det släppa hoppas jag! För igår klev bajen fram och visade att de har någon stolthet i kroppen! Underbart och Grattis gubbar fortsätt tugga nu!

Men något som förstörde hela min dag igår var kvällens match i Spanien.. Det förstörde mitt hjärta! 4-1 hur kan det gå till.. det är ju så pinsamt! Det är något som inte får hända, det får verkligen inte hända en sådan match, hur ska man kunna gå till träningen och se de där fansen i ansiktet! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Man förlorade inte bara matchen igår utan man förlorade hela sin heder som Barcelona spelare.. Det kommer ta ett tag innan man kunna bygga tillbaka den hedern efter denna matchen! Hoppas det kommer ske en riktig förändring i barca nu när Guardiola tar över.. För nu måste det hända något i den vackra klubben! Måste börja prestera igen.. man kan inte göra en sådan här plattsäsong efter en säsong man gav bort guldet som man gjorde till real förra året! PINSAMT BARCA PINSAMT! .. Jag älskar er för vad ni är men hatar er för det ni gjort! :=)

Men nu ska jag slagga, hare bra vi hörs sen! :) CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0