Skoooolan!!

Idag vaknade jag svin tidigt fast att jag ska till skolan klockan 1.. Faan va drygt.. men egentligen inte för då kunde jag ju faktiskt titta på Naruto världens bästa serie som ni vet ;) haha Om ni inte har sett så se det på direkten för det är världens bästa serie.. Hemsidan till serien är nedanför på förra inlägget! :)

Ska börja göra mig i ordning nu så jag kan bli snygg när jag går till skolan lixom för man vill ju inte gå dit som en slashög eller hur? :O Man måste ju impa lite på farstabrudarna :O hahahaha Så ska duscha och göra så jag luktar lite gott och sen dansa mig genom skogen för att sedan ta mig till den fina blåa bussen som jag ska åka med därifrån med virre viking! Vi två ska ju dit till skolan och göra lite prov efter att våran grupp i ett grupparbete misslyckades med arbetet.. eller det var ju en som misslyckades med en jätte liten uppgift.. så jävla tråkigt! Vi kunde fått riktigt bra betyg om han bara hade gjort sitt lixom.. men han skiter ju i det så då kan militären bajsa i sin mun! :) Så nu ska vi ha ett muntligt prov med Favvo katten lixom och det är ju inga fel, får ju lixom åka en timme och en kvart för att ta sig till skolan för att göra ett litet test.. tråkigt men sant! Vilken bra ledig dag eller hur? :O

Idag ska jag också softa lite med att göra klart det sista på projektarbetet eftersom det ska lämnas in imorgon, tror dock inte min lärare gillar det eftersom han själv inte är något fotbollsproffs.. Man ska elitsatsa på barn när de är små har jag typ skrivit om och han verkar inte gilla det alls så kanske får ett starkt IG av han bara för det.. men vi får se ;) haha Jag har alla fall gjort ett bra arbete tycker jag så då skiter jag i vad han tycker eller vad säger ni?

Nu måste jag duscha annars komer jag missa den blåa bussen till slussen.. det är inte bra :) 50 minuter till slussen tar det och det är ju soooft:)

Vi hörs senare då mina barn, hare bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0