Skolan här!

Det är så kul att sitta på denna underbara skola med 2 och en halv timmes rast.. fast nu är det endast 43minuter kvar av den! Svin drygt för jag glömde min plånka hemma så jag kan ju inte handla nått eller så! Så sitter här för mig själv och är väldigt kissnödig och bara längtar till jag kommer hem!

Men innan jag kommer hem ska vi ha träning inför volleybollturneringen som man måste gå på.. det är riktigt drygt när man är så trött som jag är.. Hem till min säng min underbara säng för att göra sömn! Vill sooova för jag är trött och sova ska göra mig pigg till matchen jag har ikväll! Ska det bli mål idag då? Kanske, kanske inte! Jag tänker inte lova för mycket men det känns faktiskt som det är min tur nu, har ju väntat så jävla länge! Det är väl inte så svårt egentligen, eller hur? Om både wahl och nikki kan göra mål måste väl jag också kunna? HAHAHA! Vi får hoppas på det bästa.. älskar ju hemma plan när vi spelar på björknäs!  Blir ju faktiskt första matchen på björknäs för i år eftersom vi har spelat på boovallen innan som är konstgräs men nu är de riktigt gräs då kanske jag kan göra mål!? Vi får väl se.. historien fortsätter!!..


Om en stund har jag drama och hur kul är det? Hatar drama, kunde inte välja något annat :( musiken var fullt och bilden med när jag kom till denna skola.. hur tråkigt är det! Jag sade jag vill inte ha någon jävla teater och då säger läraren til syon att det är knappt någon teater grej. Då tänkte jag, Okej, det får väl gå men det första som händer när jag kommer dit är att vi ska göra en teater.. Hmmpf, skit kul! Det är det enda vi har gjort på den där skiten.. Hatar det, det är ju inte kul! Men skitsamma jag går dit och får det överstökat! Får sitta å tänka på min underbara säng som jag ska lägga mig i när jag kommer hem, och då ska jag slagga minst 2 timmar kan jag lova.. för jag vill bara soova just nu förstår ni det? :D SOOOOOOOOOVA! SOOOOOOOOVA! SOOOOOOOVA! SOOOOOOVA! SOOOOOVA! SOOOOVA! SOOOVA! SOOVA! SOVA!

Min Ipod är upphittad och det är ju också underbart eftersom den åkte ur min väska i torsdags.. ska hämta den sen! :) Underbart, för Ipoden är mitt liv och man klarar inte mycket utan den! :) '

Nej nu ska jag tagga, men hare bra! Vi hörs! CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0