pigg jag är!

Nu är jag inte särskilt pigg faktiskt :O haha jag har sovit middag i två timmar.. det tar ju faktiskt på krafterna men jag kommer bli riktigt pigg snart må jag säga! ;) haha

Snart blire middag, det blir nog säkert köttbullar och makkisar idag faktiskt med smält ost! ;) Det är faktiskt inga fel eller hur!? ;P haha Sen är det dags för träning som jag är sugen på.. är svin laddad, kanske gör lite mål på träningen idag och tränar inför matcherna haha

Faan va jag drömmer konstiga drömmar alltså.. Jag drömde att wahl var med och hälsade på med Boo FF och kom in och jag vet inte vad han höll på med ena stunden var han naken andra stunden stod han i duschen och andra stunden var han fullt påklädd! Aja sjukt iaf.. jag missade fysen i drömmen också eftersom vägen inte fanns.. det var stora hål så jag kpom ingenstans.. det såg ut som i orminge centrum nu typ för det stod även bussar ivägen där det fanns väg.. haha aja så kan det vara.. fick en låt på huvudet också bara sådär.. Whats this life for så nu sjunger jag den dumma låten hela tiden! :O haha aja så kan livet vara som ett litet nötskal i en båt ungefär!

Ska dra , hare bra! CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0