NOLLAN ÄR SPRÄCKT!

Två år har ungefär gått sen jag gjorde mål mot KB Karlskoga med Carlstad United i Juniorallsvenskan! Det var det senaste målet jag gjort i ett seriespel.. Sedan dess har det varit dåligt på målskytte sidan men igår ändrades det! Jag bestämde mig på riktigt denna gången och var riktigt laddad för att göra mål och kände att nu är det dags.. Det tog mig 13 minuter i matchen innan jag gör 1-0 för hemmalaget Boo FF i 6-0 matchen mot Stureby! En underbar känsla var det och det var länge sen jag var så glad! :D Nu fortsätter jag att sätta mål på mig själv genom att ha ett mål att få göra mål varje match så får vi se hur många det blir i år! :) Hoppas på några i alla fall.. hoppas det! :)

Idag har jag varit på skolan och vi hade kort lektion genom att sluta tjuge i 10.. direkt efter drog jag till ackan och hade möte med Stefan burre Burman! Snackade lite sommarjobb och framtiden vad jag vill med den osv! Det kändes bra när jag stack därifrån och det kommer bli en händelserik sommar som kommer! :) Appropå sommaren så hoppas jag att det blir världens bästa sommar för det vill jag verkligen ha i år.. Jag hoppas jag kommer kunna träffa min vänner från karlstad mycket! Saknar er.. och wahl du vet att jag saknar dig! :) Vi ses snart ska du se :) Hoppas du kan komma på min student och så men vi får se för du har ju faktiskt fotbollen! :) Men annars ses vi ju på din student vettu! :) Alla andra vänner också som står mig nära :) hihihi

Nu blire pizza och Naruto för min del.. men vi hörs och hade bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0