MATCH MATCH MATCH!

Idag är det min tur att vara kapten hoppas jag för jag är riktigt sugen på det :) Var ju lite kapten senast eftersom kaptenen gick sönder! :) Då äre min tur idag att få chansen.. hoppas det går bra idag för idag är jag sugen igen, och riktigt laddad men jag har ju faan inga bra skor att spela med.. mina har blivit förstora, skinnskor helt otroligt va man lackar ur när det blir så, så jag ska byta dem imöra tror jag om jag hinner! :)

Nu håller jag på att förbereda pasta så jag kan bli riktigt bra till matchen sen, idag måste jag få göra mål förtjänar verkligen det!! Har ju inte gjort mål på skit länge och min bästa polare gör mål hela tiden.. faan måste ju komma ikapp nu! HAHA fast han är ju iaf bra på fotboll.. aja jag sak alla fall göra mål idag, fylla på i straffområdet och skjuta mycket idag för det är ju då man gör mål!

Nu jävlar ska jag visa dem hur man gör mål måste ju gör mål för annars gör jag inte mål och då mår jag inte bra för mål är så kul och mål ska jag kunna göra för mål ger laget poäng och mål är det som räknas och då syns det att och jag kommer på bild för jag har gjort mål för brukar inte vara med på bild för jag brukar inte göra mål så då får jag se till att göra mål för att bilden ska bli tagen för mitt mål!

Nu ska jag dra å käka, men ni får hade så bra och jag har inga kallingar.. tvättmaskinen är sönder.. faaan! Men jag hittar nog ett par som är rena någonstans :P haha

Hare bra, vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0