Match!

Nu äre dags för match igen.. Vi ska möta FC Krukan! HAHA Va faan blire egentligen? Men de ska visst vara ett rätt bra lag egentligen för det är spelare som har spelat högre upp när de var yngre men nu har åren gått förbi och de  har blivit gamla och så.. Så då startade de FC krukan! Så jag hoppas verkligen vi piskar skiten ur dem fast att vi har Linus borta som är lagets bästa och så är mellis borta också.. men va faan det klarar vi ändå kan jag lova! No problemas!

Nu ska jag inte skriva så mycket måste göra mig i ordning och så ska åka om 20 min! Jag ska hinna klä på mig, skita, borsta gaddarna, packa väskan och logga ut härifrån!

Hare bra, vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0