God dag!

En god dag är ju precis vad denna varma soliga dagen är.. varför sitter jag ens här och skriver ett blogginlägg egentligen? Joo men det gör jag ju för det är ju så kul såklart! :) Kan ju inte svika mina läsare jö! Eller hur?

Just nu kom jag precis innanför dörren och kom precis hem från skolan, som idag har varit en riktigt bra dag! Vi var bara fem stycken på lektionen tror jag, haha så jävla underbart! Märks verkligen att det snart är studenten verkligen! Så idag fick vi lite uppgifter inom religionen som vi ska göra till nästa vecka och några som vi ska göra till veckan efter det! :) Snart sätts ju betygen så! Så nu måste man ju verkligen lägga till en växel! :) Man vill ju ha hyfsade betyg iaf när man går ur gymnasiet eller vad säger ni?! Det börjar verkligen kännas nu varje dag att det snart är dags.. man verkligen känner i kroppen! Man får de där fjärilarna ni vet, det är ju nästan så man är kär alltså! :) HAHA Underbart!!

Snart ska jag iväg till Akademin och planera träningen som jag farsan och jeppe ska ha sen vid fyra med våra flickor! Riktigt jävla kul att träna de tjejerna ska jag säga, 95orna är ju HUUUUR bra som helst måste jag säga... Så jävla roliga, man blir verkligen glad när man tränar dem alltså! Man får så mycket tillbaka! Man blir så jävla taggad själv och så jävla laddad och ger verkligen allt när man har dessa! Ska bli riktigt kul att åka till Nacka IP snart!

Ikväll blire riktigt slappt, blir nog en rulle, kanske lite chips! Det är väl banne mig grillväder idag också, eller vad säger ni? Kanske blir en vurre med räksallad på alltså! Det är ju helt underbart.. MUMS! Aja vi får väl se vad som bjuds på grillen om det blir någon sådan ikväll.. man kan ju alla fall hoppas på det bästa! :)

Det börjar verkligen bli Agent väder nu också, kanske blir dags snart att sätta på sig uniformen snart och jobba lite under nätterna.. Jag och några till som kommer nämnas snart jobbar som agenter på nätterna i Karlstad och rensar nattens mörka gator! Vi hoppar genom buskar, över staket, in lyckstolpar, smäller bomber, gömmer oss i skuggorna, springer och skrämmer varandra och andra.. Smäller raketer på andras gårdar, postbrevlådor och dylikt! Gör snygga trix genom buskarna.. Häckrace händer också, men vi har ju också fega agenter med oss som oftast tar det lite försiktigt.. nämner inte vem! Vill ni var med så hör av er.. skriv en kommentar så fixar vi in er i våran agentur! Än så länge är vi fyra värvade agenter som nämns här nedanför! Brukar träffas sena kvällar!

Agenter + agentnr:
Linus Wennberg - 8921
Peter Bye - 9013
Oscar Johansson - 9028 
Mathias Wahl -
8903

Nej nu ska jag tagga och rensa lite i rummet, byta sängisar kanske är dags! Fixa lite tvätt och sådant också..
Men vi hörs senare? Hare bra, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0