En ny dag!

Idag är det en ny dag, nu får vi släppa det här som hände igår och helt enkelt blicka framåt! Det finns nya chanser kanske till augusti eller nått? Hoppas jag iaf, skulle vara skit kul! Men nu har jag tackat jaa till sommarjobb på akademin och då kan jag tjäna feting pengar och då ska jag försöka åka utomlands till vintern med wahl, jonas och fler som vill med! Thailand skulle verkligen inte vara fel?

Sen har jag börjat fundera på om jag ska kanske åka ner nästa sommar som jana har gjort nu till min favorit stad Barcelona och jobba lite och spela lite spansk fotboll där.. skulle ju vara skit kul! :) Kanske får med mig någon som vill med, WAHL? JONAS? FILLE? ANTON? PENNAN? jaa vem som helst är välkommen med ner!

Idag har jag gått upp lite tidigare eftersom jag ska på match, idag möter vi ju olympiacos Vällingby som ska vara rätt bra enligt människorna här borta! Vi får väl se för jag tvivlar på att de är så bra :P haha Hoppas jag kan se till att näta denna gången för idag är jag faktiskt laddad och riktigt sugen! :) Skulle ju vara underbart att få göra ett och ta slut på den här måltorkan eller vad säger ni?

Har tagit upp mitt FM spelande också och fortsatte på mitt gamla Sheffield united.. är på första säsongen eller nu har jag spelat klart! Vann ligan redan när det var 8-9 matcher kvar och är nu uppe i premier league nästa säsong! Vi får ju hoppas att vi klarar oss bra där och kan etablera oss fort! Det är riktigt viktigt.. väldigt kul också för niklas bärkroth som har spelat 6 matcher nu, eller hoppat in 4 av dem och varit riktigt bra! Han har gjort några assist som höger ytter och man får ju faktiskt tänka på att han är ju bara 15 år! :)

Nej nu är det dags för mig att dra mig ut till bilen och dra till matchen.. som sagt är väldigt laddad och sugen! :)

Vi hörs sen, hare bra! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0