Dagen som är dagen!

Idag har det varit en riktigt lång dag, en händelserik dag också! Har hunnit med två matcher och en fysträning! Kan det inte bli underbarare än så? ;) Allt började klockan 8 i morse för då var det samling med våra näst yngsta flickor i akademin och det var dags för match mot Enskede! De var ett år äldre och vi spelade ut dem totalt.. jag å farsan hade nackspärr efter matchen för att vi var på samma planhalva nästintill hela matchen! Vi vann tillslut med 3-1 men det kunde blivit mycket mer egentligen.. 

Andra matchen var med våra 94or.. det gick mindre bra idag! Vi torska med 3-0 och hade en riktig tung förmiddag på boovallen.. fast att vi var tunga var det ändå vi som styrde spelet men det fanns lixom ingen kraft framåt och Åkersberga kunde ställa om snabbt och straffa oss riktigt hårt.. Tråkigt men så äre ibland vi lägger den matchen på hyllan och går vidare.. 

Sen var det dags för fysträning och det är ju alltid lika hårt.. riktigt hårt! Känner mig riktigt stark måste jag säga.. har enorma lår just nu men vaderna är ju bara för bra för att vara sant!  haha kommer bli sjukt stark till hösten som då är mitt mål! :)

Nu ska jag ut och käka grillad korv med räkis på! :) Underbart det kan bli..
Men vi hörs min små barn, hare bra! CIAO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0