Bloggen fuckar idag!

Hej alla idag! :)
Idag laggade bloggen när jag var inne och skulle lägga in lite inlägg.. så det gick inte och därför har det inte varit någon bra uppdatering! Idag har jag pratat med donken och jag kommer få svar imorgon och hoppas det blir ett positivt svar för jag vill verkligen ha jobbet! Men det kändes som om jag inte skulle få det så jag hade jätteångest förut, för det skulle ju vara så underbart och kunna flytta hem ett år eller så! :) Saknar ju alla där hemma!

Aja vi får se, om jag stannar har jag ju ett underbart jobb och då kommer jag satsa gärnet på det, Svenska fotbollsakademin! Då ska jag verkligen köra på där och se till att bli heltid om 2-3 år! Kanske får coacha under gothia i sommar för ett lag och det skulle ju vara helt underbart kul! Fatta att få åka till gbg och vara tränare för ett lag där under en vecka, det kommer ju vara underbart! :) Sen kan jag tjäna en fin fin kosing om jag jobbar under sommaren på akademin.. det kan jag ju lova! AJA nu får vi se hur det blir hoppas egentligen på det första att få komma hem för jag känner verkligen att jag vill leva med mina vänner ordentligt nått år till innan livet tar fart på riktigt!!

Idag har jag varit fruktansvärt trött och sliten fast att jag sov många timmar inatt.. vaknade vid halv ett nån gång tror jag och lade mig vid halv elva igår eller nått kommer inte ihåg! Det var nån gång där iaf och jag sov ju i soffan hela champions league matchen också så! :P haha var så trött! Men det var ju förståeligt efter att inte sovit på 41 timmar!

Tränade förut och eftersom jag var så pigg som jag var gjorde jag ju en sådan där dröm träning som ni vet som man aldrig kommer glömma.. haha not! Det gick svindåligt och var påväg att somna efter uppvärmningen när vi skulle stretcha.. jag skulle lägga mig ner och stretcha baksida/röven och då slumra jag typ till haha lenna fick skrika på mig!

Är fortfarande på ett sådär underbart myshumör men ännu en dag får jag mysa med mig själv haha det är ju skönt :O haha blir lite vacker musik här och titta på lite bilder från festen i tisdags som var riktigt lyckad! :) har redan lagt in en bild från ferren här nedanför, då var klockan sex och jag tror det var då jag var som fullast under hela kvällen! :D Hahahhaha syns kanske? snygg prick jag har bredvid munnen också men så äre när man har dragit sönder en finne hela tiden, och så syns den ju extra mycket när man är knallblek i anstiktet.. för övrigt är jag lika blek på hela kroppen förutom under.... haha under vad det vet bara några här i livet, blixten som man kan kalla den! ;)

Imöra kanske jag ska byta mina skor också, mina fotbollsskor som har blivit förstora! Ska skaffa ett par vita/guldiga istället om de finns inne nu som de inte fanns när jag fick skorna senast! Men men vi får se imöra, skka ju lira match på lördag så då hoppas jag att jag har mina nya skor! :) Då kommer jag vara kingen!

Peter och Daniel ni ska verkligen ha ett tack för att ni kom och hälsade på mig och var på min skiva! Var riktigt kul att ha er här, hoppas det inte var så farligt att spy så mycket på stan, det var ju ändå lite mysigt! HAHA och när vi låg där i trappan utanför centralen, va mysigt vi hade det, det cvar kallt men vi höll i som bara den!

GRATTIS WALLE också, han mötte Gefle i svenska cupen idag med CU, och de vann med 3-2, de ledde t.o.m med 3-0 hihi underbart och walle var typ bäst på hela planen! kanske kontrakt där nästa år? eller vad säger du wahl? Sugen på att spela för Gefle? ;D hahaha :D underbart, grattis igen det förtjänade du och ni! Kul att ni spelar bra fotboll! :D

Nej nu ska jag mysa lite med underbar mysmusik och så! :) det är ju så himla mysigt som ni förstår! Gillar det just nu att mysa, men vi hörs gör vi och ni får hade så bra, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0