3-2

Seger idag igen, ett närmare steg division 3! Mycket bra, vi fortsätter tugga på fast att vi inte lyckas spela så bra som vi hade håppats på men det beror ju faktiskt på hur vi ställer upp laget! Det går inte spel 3-4-3 framförallt inte som vi ställer upp det.. vi blir så känsliga! Om vi hade haft ett mer grundspel hade vi säkert vunnit denna matchen med 4,5-0 säkert.. men så äre vi fick med oss tre poäng igen och det är ju alltid positivt!

Så precis nu kom jag typ hem och jag ska hjälpa farsan att olja in altan.. orkar egentligen inte men man får faktiskt ställa upp! Det börjar ju faktiskt bli sommar nu och då vill man ju att det ska vara fint på gården! :) så man kan spela mycket fotboll!

Ska käka snart också, det blir en av mina favoriträtter, WIIIHIE! :D Färskpasta, kasler i gorgonzola sås och riven parmesanost över! Kan det blir så mycket bättre efter en match? NEJ verkligen inte! :) hihi ska bli så underbart gött för jag är fruktansvärt hungrig, väldigt jävla hungrig jag spricker av hunger snart! Vad ska ni äta då? :) Inte godare mat än min där eller hur? Det kan jag lova att ni inte kommer göra.. om ni inte äter samma mat! :D haha

Nej nu äre dags att gå ut och olja in den fina altanen, sen ska jag slappa järnet resten av kvällen! Blir nog FM och körslaget ikväll! :) Msn också, hihi [email protected] om det är någon som är sugen på att snacka! :D haha

Hare bra nu alla, Vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0