Yeees!

Skit nu sitter jag här vid min fina underbara dator och har ångest för jag måste städa rummet.. så tråkigt måpste hinna göra mat också! Skit va livet ska vara jobbigt! HAHA har ju match sen som sagt och måste ta mig dit.. va man måste planera hela livet hela tiden faaan! :O hatar detta haha skit på dig!

Och i helgen var jag med om världens roligaste kommentar, eller jag fick höra att fille hade sagt så dagen efter men det var absolut det roligaste och bästa jag hört på länge! :D Han sträcker ut handen till någons mamma på en fest och så säger han... Tja, ska vi strula? 

Hahaha hur kommer man på något så sjukt rioligt :D haha bäst av allt i helgen ;) haha

Nu ska jag ta tag i mitt rum och så .. men vi hörs ju som vanligt! :D

Hare bra, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0