Vinst!

Seger igår, 1-0 :D skönt ännu en 3 poängare i serien! Fast vi spelade inte så bra men det spelar ju faktiskt ingen roll så länge man vinner plus att vi höll ju faktiskt nollan!

Idag är det match igen :O haha den är på hemmaplan dock och det är ju alltid skönt så jag hoppas vi vinner idag med och idag ska verkligen försöka göra mål för jag måste komma igång med målgörandet för det sker ju faktiskt inte så ofta.. skit tråkigt var ju värsta målskytten för 2-3 år sedan! Men så äre..

Ännu ett steg närmare hem är jag nu.. donken ringer mig imorgon eller på onsdag så får vi se vad som sägs! Är väldigt förväntansfull faktiskt! Ska bli kul om jag får det!

Idag har jag vart på skolan och haft en lektion med katarina.. och va dåligt humör hon var på idag och jag hatar verkligen henne.. hon är så sur i rösten och arg på allt hela tiden! Men så äre.. sådana träffar man ju hela tiden.. och josé ska på stidentskivan som är imöra hahaha vilken pajas! Kul för han ;)

Peter och Wester kommer till mig wahl verkar inte kunna komma.. han har match på torsdag och kanske inte är ledig imöra från träning och det är ju synd för jag vill ju ha honom här.. Fast jag peter och wester kommer ha det bäst :D hahaha Vi ska tjäjka lite ass på dansgolvet haha och jag har ju lovet peter att han ska få en brud när han kommer och det ska jag faktiskt hålla! :D hihi så ska vi ge en åt wester också ;) hahahaha

Men nu ska jag dra, hare bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0