Vikken seeger!

12-10
Det är ett resultat som gick rakt in i själen, det är resultatet mellan mig och min bror i landhockey! Efter mycket hårt slit och stora blåmärken på bena tog jag hem seger i den jämna matchen!

En rolig händelse: En bil åker förbi och carl får hjärnsläpp och skjuter på bilen, haha det var en riktigt ny peugot eller hur de stavas! Han i bilen tvärnitar och blir flyförbannad på calle men så är det, lite kul men aja! HAHA han var inte glad iaf och rexen var lite rädd men jag räddade situationen lite där och sade att det  är lugnt!

Då stod det i matchen 7-5 till mig!

Nu ska jag käka och ringa pewe och sen dra på fysen!

Hare bra, vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0