Varför??

Hur kan det komma sig att jag börjar blogga? Jag vet faktiskt inte själv? Kanske beror på att jag känner mig så less på livet här! Ensam i Sveriges största stad.. lämnad för att vara ensam, men det var ju mitt eget val! Får väl ta mig i kragen helt enkelt och bara kunna spilla ut allt negativt jag egentligen vill säga på denna dumma konstiga sida som ingen kommer läsa ändå!

Men jag får ändå en chans att bara kunna vara negativ utan att jag påverkar någon!

Varför denna sida finns vet jag som sagt inte, fick bara för mig något så dumt att göra en ny blogg..

Jag lever ett ur konstigt liv här i Stockholm.. mina rötter kommer egentligen från Karlstad! Där jag levt nästintill hela mitt fruktansvärt beundransvärda liv! Men vad livet går fort men ändå fruktansvärt sakta. Jag är redan 18år och det kändes som jag föddes igår men jag har ändå inte levt en fjärde del av mitt liv ännu! :O

Att jag drar mig tillbaka till mina rötter till sommaren är egentligen för att jag saknar mina vänner och min nya vän Nikki som var min flickvänn.. tyvärr så tröttnade hon på mina tråkiga skämt tror jag! Jag tror framförallt att hon tröttnade på min sångröst hon fick höra dag ut och dag in.. Kan inte varit så kul faktiskt! Men så är det, deppig jag är och tycker det är svin synd om mig själv! Men man får det man förtjänar fast det tror jag inte på heller för då skulle jag aldrig fått Nikki, för hon är helt underbar..

Jag  var så dum att jag flyttade till Stockholm i det läget jag gjorde och det har jag fått sota för.. så enormt tråkigt för man har missat enormt mycket och förlorat för mycket! Varför kunde jag inte väntat tills läget hade varit bra för? Men sådan är jag, handlar på impulsivitet! 

Tack vare denna dumstridiga händelse att jag flyttade fick mig att förlora min flickvänn.. Får inte slutbetyg i skolan eftersom jag inte kunnat läsa alla mina ämnen för allt krockade och allt blev fel tack vare FARSTA gymnasium så nu måstejag läsa på komvux när jag fyller 20 så jag får fullständiga poäng, och tro inte att jag har dåliga betyg.. har inga IG:n eller streck men jag har inte kunnat läsa alla ämnen tack vare flytten! Tro inte heller jag har bra betyg för det har jag inte heller, de funkar för de är helt okej.. Hoppas de leder någon vart bara! Jag har även inte kunnat umgåts med mina närmsta vänner på det sättet jag velat, saknar enormt mycket när jag och min bästa polare wahl gick våra vanliga söndags promenader! Enormt kul, först våran dagliga tur till SKÅRES PIZZERIA, som hade då världens bästa pizza! Sen efter det gick vi vidare på promenix.. och blev jätte yra ( antagligen för att vi inte hade någon vätskla i kroppen) och vi trodde seriöst att vi var dyng höga att pizzan var någon knarkgrej... haha så kan det vara när man var yngre!

Ååååh just det, Grabbkvällarna hos Peter Bye, Jag walle, olle och peter han själv! Kan det bli så mycket roligare, vi hade sjuka saker för oss.. från agent lekande till äggkastning till ja jagade av en gammal gubbe i sin volvo när vi åker moppe.. ja det finns en hel del historia där, kommer antagligen komma upp en hel del under min tid som bloggare! 

MELLANGÅRDEN MELLANGÅRDEN MELLANGÅRDEN www.myspace.com/mellangarden

Vilket gäng vi är, alltså Gud det är något jag saknar.. bandet är lite splittrat men är påväg att komma tillbaka och vara bättre än någonsin!! De har gjort allt man kan tänka sig.. Det är absolut Karlstads mest kända band och absolut det bästa egentligen!
Har egentligen skrivit en del låtar och gjort musik men inget har riktigt släppts ännu av olika anledningar, har en låt som kommer bli en hit utan dess like när den kommer ur.. en text som får hjärtat att brinna! Eller hur Fille? :O

Jonas också måste vi nämna som är en enormt viktig del av mig, tycker om han väldigt mycket! Otroligt bra kille vet exakt vart han finns, han kan man verkligen göra vad man vill med, har ritkigt kul när jag är med honom! Kommer ihåg tiderna när du bodde i KIL jonas :D haha vilka minnen! va kul vi hade! Kommer du ihåg tiden vi var på fest när jag var nära på att åka på stryk men så alla bara gick emellan? Så underbart, Jeppe börja grina för att han ville slå mig den där ja nu vet jag ej vad han hette :O hah a  Helt sjuka..
Kommer framförallt ihåg när vi gick hem till dig efter varje kväll vi var ute, då vart det limpa, lätta hushållsost och underbar mjölk! Faan va underbart!

Sen måste man nämna Valborg 2006, Tack grabbar för att jag å walle kunde bli en av er ;) haha fruktansvärt kul dag!

Just det har studentskiva 29April, kostar 100kronor så hör av er såfall till mig om ni vill komma! Tycker det enormt kul om ni kommer behöver folk om vi ska fylla lokalen.. Varför skriver jag det? Det är väl ändå ingen som kommer läsa? haha

Men nu ska jag käka ;) Mina egna våfflor, receptet kommer senare. världens bästa våfflor gör jag! Känner mig som en mormor eller farmor eller nått!

hade bra vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0