Trötter..

God dag era små frön! Hoppas det är bra.. med mig är allt okej! Är väldigt trött dock, är seg efter matchen som var igår som vi vann :D så underbart skönt! haha

Nu har jag precis kommit hem från skolan, där vi har haft resursdag.. en dag man får ta igen allt man ligger efter men jag hatar att plugga i skolan så jag fick inte mycket gjort ändå! Gjorde ett test iaf och det är ju bra! Fick tillbaka projektet också som man får chansen att ändra lite på om man vill och det ska jag göra under veckan!

Jag är svin trött.. så jag funderar på om jag ska gå å lägga mig en halvtimme innan jag gör mat eller om jag ska göra mat innan jag går å lägger mig.. vi får se bestämmer mig snart!


Men vi hörs ;) hade bra! :) CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0