Träning

Snart ska jag på träning, först med flickorna och sen med mitt egna lag! Men just nu sitter jag jeppe och farsan på akademin och tittar på roliga youtube klipp.. riktigt kul! Just nu är det klipp från tobbe i en annan del av köping!

Sitter även och spelar ett spel på jesper.nu riktigt kul:
http://www.jesper.nu/onlinespel/Skjutspel/4305-Rebubbled

Rebubbled heter det, du ska skjuta ner bollarna och om du skjuter en stor boll blir det två mindre bolalr och så får ma fortsätta så tills bollarna är slut, riktigt kul!

"Fattar du inte svenska eller? Är du från Norrköping eller?"
"kostar den där 1000 spänn eller?"
"Jävla djur jävel"

Klockrena kommentarer från tobbe i en annan del av köping! Han är gud, han svär verkligen hela tiden haha, helt underbar! Kommer lite klipp som jag ska lägga upp här så ska ni få se!

Nu är det dags att dra till träningarna, hörs imöra! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0