Trääääääääning!!

Snart är det dags för träning igen.. eller strax den börjar halv nie! Det blir ju lätt poäng idag! Vi har ju såkallat poäng spel på träning så sista halvtimmen spelar vi match av något slag och de laget som vinner får poäng, alltså spelarna i laget! Ligger ju inte så bra till denna månaden eftersom jag har varit borta så mycket och missat en del träningar så då har jag inte kunnat ligga i toppen men ligger ändå bara 5 poäng fårn 1an ;) så jag ligger på 7 poäng så i mitten ligger jag! Idag ska jag fixa till så jag har åtta poäng! haha

Idag har verkligen varit en soooft dag lixom var ju på skolan och så sen handlade och sen gjorde mina våfflor som är så jävla bra, lika lyckade varje gång! Ska nog göra sådana åt wahl imöra tror jag! Då ska han få smaka på riktga våfflor! haha Som sagt ska jag till Karlstad imöra och det ska bli sköönt, alltid kul å träffa min pooolare! Ska bli kul å träffa erica och ewwe också, det ska bli kanon! :) Wahl såklart blir ju skit kul, och fille också :D du och jag kommer ha så kul på ferren! :D haha äga vi kommer.. hoppas jag hinner träffa jonas och peter och så också.. skulle vara kul! :D Ska träffa nikki när jag kommer till karlstad också, vi ska väl ta en fika och så! Det var ju ett tag sedan man träffa henne så! Hoppas det blir en bra helg.. behöver det :D för sen är det skiva ooch då ska man vara på bra humör!

Skivan är 29/4 och om du vill komma så måste du vara över 18 och ha ringt till mig och fått tag på en biljett som kostar 100 kronor så man kommer in..  Vi kommer härja runt på chaplin! Skit kul! ;) haha Hoppas på gud att peter och walle och de kommer, för vi ska äga golvet haha det kan jag lova iaf!

Håret börjar växa lite.. njaa eller inte trodde jag skulle ha lite längre nu än vad det är men så är det inte.. drömde om att wahl klippte av allt sitt hår och lade det på mitt huvve för att jag behövde hår tyckte han.. hahaha så kan det vara!

Idag är det derby i stockholmo mellan AIK - djurgården men jag hoppas bara på 0-0 för det är bäst för bajen ;) haha för jag är ju bajare som ni vet! Tyvärr fick bajen bara 0-0 igår.. det var tråkigt de hade ett ribbskott! Men så äre..

Nu ska jag softa lite innan träningen börja och lyssna på lite bra musik:
Bon Jovi - Right side of wrong

Vi hörs, hare bra! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Victoria

najs blogg 8)

2008-04-24 @ 18:21:08
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0