Skööön seger!

Kan börja med att gratta Bajen till ännu en seger, en riktigt ljuv seger mot Helsingborg! Framförallt riktigt skönt att just henke larsson bränner straff.... igen! Andra straffmissen av henke redan i år! Viktigt för poppen som gör ännu en succematch! Rami tyvärr.. bänken blir för dig ett tag framåt!

Just nu sitter jag här igen, och jag käkar kvällis! Det blir nesquick och mjölk, riktigt gott! Har fortfarande lock för ena örat.. helt sjukt måste jag säga! Det börjar göra lite ont faktiskt! Kanske bör vila från träning en vecka bara för att kunna köra på 100%.. För det funkar inte längre det här.. börjar dyng hosta direkt jag springer någonting! Det är inte kul man får ingen luft med min täta näsa heller! Aja vi får se!

Nikki ringde mig nyss , alltid kul! :) men denna gången var hon lite på sniskan haha full på en torsdag det är så det ska vara! Ps. de är lediga imöra..

Imorgon har jag ju de där två proven också.. först religionen som jag inte kan ett skit om och sen teoriprovet för körkortet.. hur ska det gå? Det återstår och se.. Hoppas innerligen att jag klarar båda två men det tvivlar jag på! Tänke sätta mig och läsa lite om islam lite snabbt på datorn innan jag sätter på ett avsnitt av prison break innan jag lägger mig!

Men vi hörs! Hare bra! Natti natti era små frön , CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0