Rambo!

Fys fys fys, idag var den verkligen tråkig för jag hamnade i samma grupp som klas och han är så oseriös fast han är väldigt rolig också! Fast på träning vill jag träna... men så är det! Det blir nog inte lika mycket träningsverk imöra som det brukar och det är ju bra för jag har match imöra! Första matchen på 5-6 veckor! Ska bli riktigt kul! Saknar att spela match och jag saknar verkligen mitt ljuva Karlstad! Men snart så! :)

Kommer till Karlstad till helgen och då blire riktigt kul! :) ska på arena med Peter bye på fredag! Det blir ju sjukt kul för peter är ju så himla mysig! Vet ni att han har den mysigaste kroppen i hela världen! Min Peter och jag på arena för första gången tillsammans! Det är ju så himla underbart! Peter bye, om jag vore kvinna hade jag redan gift mig med dig! Du är så himla fin,söt och go! Så himla rolig allså! Hoppas du kommer till mig på min studentskiva! Det skulle vara så himla underbart! Fatta va kul vi kommer att ha, vi kommer äga på dansgolvet! Du och jag 2 mans show ingen annan ska få dansa med oss! Bara du och jag! ;) Ska även på arbetsintervju på lördag eller fredag som sagt! Det kommer nog gå bra tror jag, sen på lördagen är det Carlstad United - Gefle i Svenska cupen och då ska wahl lira! Då ska jag titta GARANTERAT!

Nyligen såg jag Rambo 2 och hur cooooool är inte han! Om jag skulle få välja att vara en person som är en figur så skulle det lätt vara Rambo! Mer man får du leta efter kan jag ju säga.. han har allt en man vill ha! Hans kniv är ju helt sjukt grym! Fatta hur stor den är! Ja slutpratat om Rambo som person, filmen är ju grym, alla fyra är ju grymma! Älskar verkligen dessa filmer, de bör ni se faktiskt om ni inte har gjort det och om ni har det se det igen! För jag kan se de filmerna hur många gånger som helst!

Aja, nu äre dags för lite kvällis och sen blire bäddis! :) Måste ju vara fitt for fight till matchen imöra! Ska ju göra mål, hoppas jag! Det var länge sen jag gjorde mål så det skulle vara skit kul! Matchen är i Hägersten så kom dit ni som kan och titta ;) hahaha nej gör inte det!

Nu blire att tagga! Hare bra, vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0