Prison Break

Nu har jag varit på mitt rum och sett ännu två avsnitt av Prison Break säsong två.. eftersom jag missade hela den säsongen! Måste säga att den är helt otroligt bra den serien, verkligen värt att titta på! Man blir lixom helt fast i den! Började se på säsong två i förre går tror jag och jag har hittills hunnit sett 5 avsnitt tror jag så jag har inte kommit så långt än. Men det är verkligen väldigt bra och fruktansvärt spännande hela tiden, ville inte gå bort från tvn nu men var tvungen ska ju dra på mötet, ska hinna käka också!

Idag har det också varit en konstig dag för mig, när jag vaknade förut vaknade jag med lock för vänstra örat och det har inte släppt än.. väldigt jobbigt! Hostandet bara fortsätter, det ger sig inte fast det blir lite bättre för varje dag ändå och det är ju positivt! Har lite ont i halsen men det är inte värt att klaga på för det är inte så farligt!

Ikväll har jag två träningar, först med flickorna som jag är tränare för och sen direkt efter har jag träning med mitt eget lag Boo FF! Idag är det väldigt dryg träning , inte så kul faktiskt! För vi ska träna inför matchen på lördag och då brukar det vara mycket att man ska lyssna och mycket stå still! Blir väldigt kallt eftersom träningen är klockan 20:30 - 22:00! Så ska vi spela fullstort spel som också är tråkigt på träningen för man får inte bollen lika mycket på dessa träningar.. men men så är det! Det är ändå kul och träna så det är ju bara att ge järnet!

Sen så måste jag träna inför mina två prov jag har imorgon också, har först religionsprov på morgonen och sen ska jag direkt till vägverket för att göra teoriprovet också.. kuggade första gången fick 51p och G var 52.. riktigt jävla tråkigt! Det känns ännu värre denna gången för jag tror jag kommer få sämre.. men vi får väl se! Ska plugga det sista nu under kvällen och hoppas på det bästa! Har fått lite hjälp denna gången av en i klassen som har gjort provet , så han har förhört mig och hjälpt mig att plugga! Tack så mycket!

Religionen där emot får vi se, kan en del om islam eftersom jag har gjort arbete om det innan men jag vill ju inte bara ha G på detta provet fast det får jag nog räkna med faktiskt! Har inte pluggat för mycket på det provet men jag ska göra lite efter mötet sen! Farsan kan hjälpa mig för han är väligt bra på religion och sånt skit!

Nu ska jag göra mig i ordning och käka snabbt och så ska jag dra till akademin! Hare bra, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0