Nu äre dags!

Har precis kommit hem från skolan.. ska snart åka igen! Ska på match, äntligen har ju inte spelat match på evigheter och jag är så jävla sugen ska jag säga.. det är helt sjukt hur sugen jag är! Kommer vara övertänd och det är inte bra alltså! Det är inte alls bra men jag tänker vara bra för det måste jag vara! Kommer vara skit kul iaf!

Vi ska möta Hägersten BK och de är banne mig inge vidare TROR JAG! Har aldrig mött dem men jag kan slå vad om att dem är dåliga! Bara för jag säger så kommer vi förlora haha, nej då vi ska vinna!

Idag på skolan skulle vi filmas för någon film som ska komma till skolans hemsida.. så jävla kul! Vi skulle filma när vi gick in i skolan och han som filmade stod utanför medan vi gick in och vi skulle ta någora tagningar men vi sprang där ifrån istället för han är så skum han som fotograferar hahahaha så jävla kul, mycket roligare än det låter.. man måste vart med för att förstå! :D Janne heter han och han är skolans fotograf.. problemet är att han är från värmland och han är den mest blåsta människan i världen! Pinsamt att veta att han kommer från samma ställe som jag lixom.. :/ men så är livet! Hoppas jag inte blir som han när jag är stor iaf.. Fast han är gift och det ska väl jag också bli! :D hahaha så lite lika kommer vi bli!

Nej nu är det dags att dra till Wolmar för att dra på matchen.. ska bli riktigt kul som sagt! :D Nya kläder har vi fått också så :D haha

Vi hörs vet ni ;) blir inte lika många inlägg som vanligt idag men så äre! Hare bra! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0