Möte-Träning-Match!

Efter teorin drog jag direkt till ackan (akademin) där jag skulle ha möte med farsan, wiggen och björck! Vi skulle diskutera upplägget för flick/damsektionen under årets gång! Mötet tog 2 timmar och 45 minuter så ni kan bara fatta hur mycket det snackades och hur mycket papper man skulle ha reda på! Vi fick t.o.m en pärm där vi skulle lägga i allt papper.. riktigt bra! Givande möte ändå, fick fram en hel del och det ser mer uppstruckturerat ut och det är ju alltid positivt! Nu vet vi vart vi har varandra och vart vi vill gå!

Efter mötet pallra vi iväg till Nacka IP som ligger typ vid nacka forum för att ha träning med F95, F94 och F93! Det var jag farsan och björck som skulle ha träningen! Vi delade in oss i tre grupper och jag var i mitten gruppen och vi fick ha alla årskullar under en träning som var 2 timmar lång! Fick bra kvalitet på träningen och det var positivt också med dagen, tjejerna är riktigt bra, framförallt de som är födda 95, sjukt bra! Men sen tog sig allt en vändning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0