Match!

Hej på er igen, nu är jag tillbaka! Har ju varit i Karlstad! :) Gick bra på intervjun och han skulle ringa mig i början av nästa vecka! Så får vi se vad det blir men det verkade bli riktigt bra! :D Måste gå någon utbildning innan man får börja jobba på riktigt.. drygt men så är det! Snart är jag iaf tillbaka och då blire EM eller hur fille? ;) haha

Nu ska jag snart på match, ska möta los scudetto på hammarby ip i skanstull, hammarbys damlags hemma plan! Hoppas det blir seger idag och det tror jag det blir för jag är ju med :O hahahahaha nej vi får se :D

Kul att vara tillbaka i bloggen och jag ska meddela er om att jag äter faktiskt makaroner och falukrov, känner mig som en riktig värmlänning! Och igår var jag på ericas fest, så jävla kul! LAPDANCE? HAHAHAHAHAHA sjukt kul, kul som faaan att träffa er erica och ewwe, det har ju inte hänt att vi träffas så mycket på sistone men jag det kommer tilbaka för jag saknar er! :D

Nu ska jag tagga, kommer mer ikväll! Hare Gött, vi hörs CIAO!

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag! :)

2008-04-27 @ 15:59:03
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0