Kvällning för mig!

Nu äre dags att soooova, ska upp väldigt tidigt imöra har fotbollsgymnasiet imöra! Det värsta med dagen imöra är att jag slutar klockan 4 och har fys träning klockan 5 och det tar exakt en timme från skolan till träningen .. :/ Det är ritkgti jobbigt, hinner inte ens kirra mat mellan lixom! Men så äre i stockholm allt kräver så jävkla mycket av en.. hur faan ska lilla jag klara mig här ensam dessutom haha nej ensam är jag väl egentligen inte :P men jaa ni fattar ni som vet vad jag snackar om!

Har nyss sett klart champions league och vad i helvete göööör RIIIIIIIIIISE!? haha underbart för mig men stackars er som hejjar på liverpool! Imöra spelar mitt lag, BARCELONA! Då blire seger mot Man U kan jag loova! Barca, Barca och Barca kommer bara äga imöra, jag lovar er det! Missa inte matchen för det tänker inte jag göra iaf!

Förut hade jag träning å gud va jobbigt det var! Var helt stum i benen efter matchen igår, var pigg i huvudet men kroppen svarade inte på huvudet idag.. tråkigt men så är det! haha Imöra är det ny träning och då är det fys så då jävlar! Ska få stora fina muskliga lår nu så då måste man ju kämpa! ;) haha

Men till helgen blire Karlstad och det är ju finfint! :) saknar gamla sticket lixom.. ska bli kul å träffa alla, ååh få träffa erica, walle och gänget lixom, Miss you guys! :D men vi ses på fredag eller lördag beroende på vem! På lördag klockan 2 har jag iaf arbetsintervju och det ska bli riktigt kul ;) hoppas det går bra för mig eller hur? Alla vill ju ha mig tillbaka det vet ju jag det! :)

Men nu ska jag tagga till sängkarmen och slagga, fast först ska jag kirra nått att äta!
Hare så bra boys and girls! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0