Knalldöd!?

Åker på den där underbara fysträningen som jag har längtat så efter idag, det första som jag får höra när jag kommer, VA FAN HAR DU GJORT? haha jag såg ut som ett spöke.. och ni fattar inte hur trött jag är nu kan somna vilken sekund som helst egentligen men jag måste duscha först! Höll på att missa bussavfarten två gånger förut haha för jag somnade i bussen! Så trött var jag, FATTAR NI vilket lidande dagen har varit för mig? haha

Just nu är jag inne i en mysperiod av livet och gillar mycket mysmusik och sånt! :) så lyssna på den underbara myslåten här under som bon jovi har gjort! Den är så fantastiskt vacker det är ju som man nästan kan grina för att den är så fin! Har ett antal bra låt tips angående myslåtar om det är så att ni är på samma humör som mig:

Bon Jovi - Thank you for lovin me
Dolly Parton - I will always love you
Foreigner - I wanna now what love is
Emil Sigfridsson - Innan mörkret faller
Marie Fredriksson - Ännu doftar kärlek
James Blunt - Fall at your feet
Michelle branch - I'll always be right here
Bryan Adams - I'll always be right there
Meat Loaf - Id do anything for love (But I wont do that)
Bruce Springsteen - Paradise
W.A.S.P - Hold on to my heart

Där har ni några fantastiskt bra låtar som är enormt mysiga för er som verkligen är myssugna.. Är verkligen på myshumör.. men så är det så jag får sitta här ensam och mysa med mig själv på självaste valborgsafton hahahahaha pinsamt! Men Det kan väl vara lite mysigt det med!

Är pissigt äcklig nu så jag bör nog sticka in i duschen men jag kommer säkert bara somna i duschen eller nått för jag är så pissigt trött men det är ju som det är det! Jag ska springa in i den underbara varma duschen, det är ju så underbart sen ska jag se Champions League och somna in framför tven.. Det låter mysigt va?`haha Kanske kommer sne om jag är vaken men det tvivlar jag på..

Men ni får hade så underbart bra så hörs vi, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0