Hooome!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och snart ska jag dra och handla lite! Behöver lite mat hemma så då får jag väl ställa upp och dra å handla ;) haha jag är ju så himla duktig jag! Hur ofta brukar ni handla mat åt familjen :O mm precis jag är hur snäll som helst jag vet! ;)

Nu är det ännu en dag närmare studentskivan och jag är så himla.. aa det ska bli skit kul iaf! Ska bli kul om det blir så att Peter och walle och de kommer, det skulle göra hela min dag faktiskt! Skulle vara så jävla kul, så jävla kul! Sen så kommer ju basse och alex antagligen komma så! Det blir skit bra det!

Nu ska jag fixa lite musik till ipoden och sen blire till coop och handla lite käk! Skit bra kan jag loooova! :D

Hare bra vi hörs, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0