God morgon!

God morgon på er där ute!

Idag är jag vädligt turligt ledig från skolan, det är ju helt underbart! Var skönt att kunna sova lite och gå upp ur sängen när man själv kände för det! Idag är det dock ändrade planer, var meningen att jag skulle se på lite olika kostymer idag med Billy men så blir det icke eftersom jag har ett möte på Akademin klockan 2 idag.. Så letandet efter kostym blir någon annan dag när jag har tid!

Eftersom bloggar är så himla inne just nu och många läser dem ska jag ge er några bra blogg tips som jag tycker ni kan läsa:

Nikkandem.blogg.se
Weninho.blogg.se


Väldigt roliga bloggar om man verkligen tycker om att läsa, framförallt den först nämnda eftersom det är bra uppdatering på den sidan!

Nu är det dags för frulle och det är Mannagrynsgröt som gäller, det är absolut den godaste frukosten som finns! Det blir nog kanel och socker på, kan hända att jag tar en smörklick i mitten och sen socker på men jag tror det blir kanelen idag. Så vi hörs senare?

Ha en sköön morgon, det ska alla fall jag ha! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0