FYYS!

Efter gårdagens bollpass blev det fys idag och det är alltid lika kul, är allvarlig när jag säger det! Det är absolut den mest givande träningen jag har nu under alla mina år inom fotbollen, Paolus vallentin är kung, han vet verkligen vad han snackar om!

Kommer bli så jävla stark känner jag för jag ger allt på fysen nu, det är så himöla kul och inspererande må jag säga! Jag har aldrig känt att fysen har varit kul förän nu för nu är det verkligen på riktigt känner man! Vi jobbar bara med fria vikter nästan och mycket bål. Tvättbrädan kommer ju vara som ny till sommaren, och brösten de vill jag lixom inte ens nämna, armarna kommer vara.. JAAAA! :D Längtar för vikten ökar hela tiden, sakta men säkert.. man känner sig t.o.m snabbare på plan numera! Det är helt underbart faktiskt!

Har ju alltid varit så saktfärdig ,men nu börjar jag kunna hänga med när vi bärjar springa, det är skönt! Tack paolus, riktigt bra det du ger oss!

Imorgon är det träningsverk som gäller, men det är en del av livet! Älskar när man ska gå på toan och sätta sig ner men det går inte för det gör så ont så man sätter sig på sne typ innan man kan sätta sig normalt.. Underbar känsla fast ändå störande! :D

När vi ändå snackar toa, jag skulle dra och göra nummer 2 men hur gick det då? Vi hade inge papper och det märker jag efter jag har gjort allt man ska.. Som tur var är mamma hemma och så påhittigt kommer hon på att jag kan använda servetter! Kanon bra måste jag säga, de kan man ha till allt! Men jag varnar för precis som morsan för mig, att spola i jämna mellanrum för annars blir det stopp i toan och det vill man ju inte!

Nu sitter jag här vid datorn i mitt ynka hus här i stockholm.. och gud va trött jag är på att vara här ensam! Uversig så har Widis kommit tillbaka från tenerife äntilgen, någon kul människa som lever runt knutarna! fast laget är helt okej men det är ingen jag umgås med förutom widis då som är riktigt sköön!

Han var där borta en vecka och ändå lyckades han bli såpass brun som han blev, det var lixom dubbelt så varmt i havet där en vad det är i våran luft.. helt sjukt!

Imorgon blire att titta på student kostymer och lite tillbehör för min student som jag tar 5 juni BTW! :D Helt underbart längtar verkligen dit! Fast nu bråkas det enormt mycket i klassen och splittringarna börjar komma tack vare det där jävla flaket, men jag styr det här och alla kommer tycka om varandra igen! Jag fixar en kundvagn som vi kan åka i? Det räcker väl? haha

Håret är ju borta nu på mig, det är meningen att det ska växa till studentet så jag har en perfa frilla till då! :D

Ni som vill så har jag studentskiva 29 APRIL riktigt viktigt att så många som vill kan komma endast 100 kronor per person och det är ju inte mycket pengar.. det kommer bli världens brakfest! Dagen efter kan ni alla skåda när jag redovisar mitt projektarbete för hela tvåan, det lär bli en syn utan dess like!

Nu blire prison break som jag har laddat hem eller snarare mamma, började titta på säsong två som jag har missat hela igår! Ritkigt bra är redan helt fast! Men vi hörs CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0