FUCK PROV!

Nu har jag gjort mina två prov, religionen kan jag klara av ren tur! För jag kunde verkligen ordbajsa så jag hoppas läraren verkligen tar in det och ger mig ett minst G!

Teorin kan dra åt helvete, det spelar verkligen inte någon roll hur hårt hur mycket jag pluggar det går ju bara skit ändå, ska det vara så jävla svårt att klara det där jävla provet som kostar 220 kronor? Ska det verkligen vara så jävla svårt fast att man har pluggat som ett svin, nu två gånger dessutom! Jag är ju också så jävla nära varje jävla skit gång! Först 51p och godkänt 52 nu den andra jävla gången gick det ju inte bättre , det gick ju förinihelvete sämre.. 49p och 52p godkänt!! Hur ska det gå nästa gång då? 31p då eller? Lägger ner nu kommer aldrig göra om det där jävla provet, det är ju förnedrande för faaaan! Det är personer med sinnessjuka som klarar av de där jävla proven men varför ska faan inte jag klara av det för? Trött påt!!!! Hårt slit ger bara skit.. Ska skaffa cykel nu som funkar och använda den i resten av mitt egendomliga liv.. Ska börja tänka på miljön som alla snackar om! Jag tar cykeln så att vi kan leva längre, det bör kanske ni också bör tänka på.. skit i bilen den förstör ju bara enligt nyheterna.. TA CYKEL och CYKELHJÄLM och CYKLA till JOBBET!

Vi hörs Hare bra CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0