Försovning!

Haha idag försov jag mig som bara den, det var tack vare fillert jag vaknade och det var väl lika bra.. det var ju verkligen skit för jag missade både idrotten och fotbollen idag! Riktigt tråkigt.. NOT! Vill bara att det ska vara den 4-5 juni för dagen innan studenten kommer ju vara helt underbar och studenten kommer ju bara vara helt fantastisk men framförallt 6juni är ju viktig för då har jag slutat gymnasiet för evigt! Fan va underbart det kan vara alltså! Heja studenten!

Nu ska jag snabbt göra frulle och sen börja plugga! Det blir ju såklart mannagrynsgröt till frulle så! Det är ju helt fantastiskt, synd att vi inte har ägg hemma och kaviar! Då hade det blivit kokta ägg som jag lägger på mackan och sen heller över kaviar på det.. och så skulle jag testat robbans tips om att ha hakad lök på (rålök) för det tyckte jag lät väldigt gott!

Men vi hörs då? Hare bra, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0