Farsta!

Just ja, det är den skolan jag går på just nu FARSTA GYMNASIUM! Så kan det vara.. riktigt hårt att gå där! Idag var vi ungefär 5 stycken i klassen som kom till skolan! Riktigt kul, hade idrott, där vi spelade volleyboll och va alla älskar att fuska blir så arg! Mitt lag var jag och massa dåliga tjejer! Fruktansvärt dåliga också.. ändå vann vi! Vad kan det bero på? På MIG? Nej absolut inte.. Men så är det, fast det andra laget fuskade hela tiden så vann vi som tur var!

Slutade också 3 idag istället för fyra och det var ju hur sköönt som helst för våran lärare katarina var inte där idag! Om jag ska beskribva katarina så är det än kort,tjock lesbisk(tror jag) stora glasögon (hon tror de är skit snygga)(svin fula) och väldigt dålig klädsmak! oranga tights under ett par grå/svarta jeans som är jag vet inte var de är köpta kanske myggan eller nått liknande! Ett par mocka dojjär som är karlsson på taket på också fast de är riktigt NAJSIGA om de hade varit på någon annan ( MIG)

Fast idag slapp vi henne, fast jag hade utvecklings samtal med våran mentor som ser ut att vara 80år men kanske är 45.. han luktar bajs också! José heter han också ;P riktigt status namn! När jag kom till Farsta första gången då var det den sista mentiorn jag ville ha när de ropade upp mentornas namn, när man hörde hans namn for en stor SUCK genom aulan! Då tänkte jag aldrig att jag vill ha honom som mentor.. men det fick jag! :O hur kan det komma sig? varför? Gud är verkligen inte på min sida!

Han luktar rök och fisk också.. så ni kan tänka er va vacker han är.. han har inge hår på hubvudet men lite grått hår på sidan.. där är en bild av min mentor! Har ni någon som kan vara värre kommentera gärna och beskriv eran mentor! Bara om det är värre än min.. han har ingen koll på något heller alla hatar han! synd om mannen!

Dagen går vidare och jag ska på träning! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0