Dret!

Skulle ju skriva mitt underbara slut inlägg igår innan jag lade mig men hela bloggen fuckade så det gick ju inte att logga in.. så därför gick det inte så bra! Men så äre..

Igår spelade barca ut man u men man ä ju så dålig att man inte lyckades göra mål, så typiskt barca så jävla ineffektiva kan inte spela så rak och snabb fotboll utan det ser skit fint ut och jag älskar det men ibland måste man bryta trenden för att lyckas vinna en sådan här match, måste vara mer rakare och komma till bättre målchanser.. men barca är ändå bäst av alla älskar dem och kommer alltid göra! Kul att messi är tillbaka och visar att han är hur bra som helst.. det är lite synd också för då kommer inte krkic få lika mycket speltid som förut men aja! :P

Nu sitter jag på farsta och pluggar som ett djur! Är nästan klar med allt som jag låg efter i! Det är bra! :) skönt och ha sånt gjort och imöra åker jag till karlstad för att hälsa på mina mysiga vänner! Ska bli skit kul! :)

Blir också starkare och starkare känner jkag har ju sådana stora jävla muskliga lår (vill ha iaf) haha det kommer jag lovar för nu kör jag stenhårt med benen! Kommer vara riktigt stark till hösten! ;P haha

Nu ska jag fortsätta pluggandet.. några låttips ska ni få innan jag drar också!

Låtar:
Bon Jovi - Runaway
Bon Jovi - You give love a bad name
Tom Petty - Wildflowers
Tom Petty - Crawling back to you
Gyllene tider - kärleken är inte blind
Eric Clapton - Wonderful tonight

Hare bra, vi hörs! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0