Dags för Våfflor igen.. här har ni det underbara receptet!

Ca 17 våfflor:
3 ägg
5dl mjölk
2 1/2 dl mjöl
2/3 dl socker
Vaniljsocker efter smak, rätt mycket ska man ha tycker jag!
lite margarin i smeten också..
Sen avsluta med lite salt!


Absolut världens bästa våfflor, inte pannkakor utan våfflor! :D Frasiga och perfekta, inte mycket smet i våffeljärnet utan det ska precis så att det täcker hela formen.. kan missa lite i nått hörn då blir de perfekta.. de blir frasiga och bra då!

Man kan ha vad man än gillar att ha på men jag ska ge ett tips om mina våfflor att de är mycket godare med sylt på och såklart grädde om man har det.. men då äre riktig lyx och det har jag idag!

Vi hörs och lycka till med våfflorna, hare bra! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0