Ännu en Rambo film!

Helt otroligt, nu har jag sett återigen en av filmerna.. laddade hem alla fyra för nån vecka sedan för jag tyckte det var så länge sne jag såg dem! Jag har sett dem i fel ordning också.. haha det är ju spännande! Började med fyra och slutade med den första! Alla är ju sjukligt bra alltså måste jag säga! Heja Heja RAMBO! Som sagt så ska jag försöka bli lika manlig som han när jag blir äldre! HAHA Han är ju så himla mysig, måste skaffa sådana där ärr på kroppen för då blir man ju stenhård! Ska försöka skaffa den där onda blicken han har också! Riktigt hård jag ska bli.. Vänta å se ni bara! Musklerna behöver jag inte nämna för dem har jag ju nästan redan! HAHA

Så egentligen behöver jag inte gå på fysen idag för jag är redan så himla stark men bara för jag tycker det är så himla kul på fysen så får jag väl dra dit då! :) Fysen börjar vid halv sex så det är ju bra för då hinner man hem innan CL börjar idag och det får man ju inte missa för idag blir det seger för Barca!

Faan måste ju börja fixa klart allt i skolan också.. har en del att ta ikapp också.. det är ju lite jobbigt! På tisdag har jag ju studentskiva också och dagen efter har jag ju redovisning på mitt projektarbete och det blir ju inte lätt! Men det ska jag väl klara eller? haha vi får väl se! Nu är det faan inte länge kvar innan studentmössan är på och man står där på flaket efter man sprungit ut ur skolan! Kan ni tänka er hur gött det kommer vara.. fast det ska bli himla kul för mig för jag får ju fira två studenter.. Först 5juni här i stockholm med min nuvarande klass och ungefär 10 dagar senare är det studenten med min gamla klass i Karlstad.. underbara fina karlstad!!

Till karlstad ska jag ju som sagt till helgen och det ska bli himelskt kul! På fredag jag kanske ska träffa exet men vi får se om hon vågar haha ;) efter det ska jag till walle och vi ska ha en underbar dag bara och kanske blir en film och lite mys vi får se! Sen på lördag blir det walle till en början sen så ska jag och fille till Erica på ferre och det blir kul fast jag ska inte dricka eftersom jag har match på söndag och måste spara pengar till tisdag då skivan ä! Ska försöka träffa jonas också, kanske blir med wahl och han på fredag eller om jag träffar han på lördag innan ferren, han kanske vill med på ferren! A vi får se hur det blir ska bli skönt och komma hem lite också, saknar er!

Ska bli helt underbart efter studenten då jag kommer hem, för min gamla lägenhet står bara och väntar på mig! Åh fille du vet vad som finns i den, ditt favorit djuuuuuur! SPINDLAR! HAHA fast jag såg bara en på 4 månader senast och den var ju död så! Eller det var fille som hittade den, hahaha han höll på att dö alltså! Så jävla kul! Han hatar spindlar! Det är en kväll att minnas iaf, jag och fille, choklad pudding, nakna, och låt skrivande... det är en speciell kväll för mig! ;D

Till sommaren blire fotboll varje dag har jag och fille kommit överns om nu.. det är viktigt för jag vill så gärna spela fotboll nu är på sådant humör så jag kan spela fotboll varje dag! :D älskar fotboll, det är livet! Är riktigt kul med fotboll, men jag saknar spontan spelandet som man gjorde när man var liten.. men det kommer tillbaka till sommaren har jag å fille sagt så nu jävlar! :D

Nej va mycket text det blev hahaha nu kommer ingen orka läsa haha men aja
Vi hörs gör vi, hare bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0