ali a baba!

Idag gick jag upp tidigare än vanligt för att vara en söndag! Jag gick upp redan halv tio för jag kände att jag inte ville sov abort denna ljuvliga dag! Men vad gjorde jag istället då? Jo, jag och brorsan tittade på alladin som var på tv. Riktigt bra film, haha! Det var den första filmen ni vet.. tycker dock om 3an bäst! Den är riktigt bra!

Annars har jag ätit en ordentlig frukost och nyligen ätit lunch! Så om någon timme eller två ska jag dra på fysträning! Det kommer vara lugnt idag för vi har match imöra.. det är synd för jag tycker verkligen om fyspassen! Men men.. nu ska jag chatta vidare på msn med föööölk! Ses till helgen ni som är från Karlstad! Kommer och hälsar på och ska på arbetsintervju!

Hare bra CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0