AIK - Boo FF

Har vaknat för en liten kort stund sedan! Skönt att man kunde sova en stund i alla fall! :) Har precis käkat frulle och tittat samtidigt på björnbröder 2! Riktigt bra film ska jag säga! Jag käkade 4 ägg mackor och drack lite mjölk så det var ju inte en baota frukost men den var kanon god!

Snart bär det iväg till skytteholms IP som ligger i solna! Där ska vi gästa hos ärkerivalerna AIK! Det kommer bli en enormt tuff match men jag hoppas vi drar det längsta strået i stacken denna gången! Det skulle vara skönt för tjejerna faktiskt!

Nu ska jag dra och hämta min ipod och sen bär det iväg!

Har riktigt bra musiktips till er nu också:
Marie Fredriksson - Ännu doftar kärlek
Dream Evil - Chasing the dragon
Dream Evil - Liv a lie
Keith Urban - Stupid boy
Keith Urban - You'll think of me
Crash diets - In the raw
Crash diets - Riot in everyone

Nu taggar jag, Hare bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0