4-2

En fruktansvärt bra första halvlek och ledning med 3-0! De fick inte ens röra bollen, men andra vart vi så trötta så vi råkade släppa indem lite i matchen men så äre vi vann iaf! Jag missade näst intill öppet mål och det är sjukt jag kan inte göra mål.. men annars en godkänd insats..

Nu har jag precis kommit hem och är hungrig så jag ska käka och sen sooooova, är så jävla trött ska ni veta! Mina ben är förstörda efter 90minuter fotboll.. men får jobba med kondisen längre fram! :D hahaha

Nu blire käk och sova men ni får hade så skönt så hörs vi imöra.. har resursdag imöra på skolan också och det är perfekt för mig som behöver plugga!

Hare bra, hörs! CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0