2-2??

2-2 blev slutresultatet mot AIK idag, Boo ff har inte tagit poäng mot AIK på över två år och idag satt vi stopp på den trenden fast att vi faktiskt förtjänade seger efter en riktigt bra prestation av samtliga spelare i laget! Alla var verkligen taggade bland tjejerna och de stod för ett fantastiskt spel och det var verkligen kul att vara ledare och se sitt lag spela så bra...

Oturligt nog tappar vi vår 2-1 ledning i en slarvig situation, men i slutet trycker vi på ännu mer och får världens friläge som det måpste vara mål på men icke så nicke som domaren hette!

Mitt lag spelade också idag sin andra serie match, jag var inte med eftersom jag har bara tränat en vecka och innan var jag borta såpass mycket! vi vann med 2-1 och det var ju bra fast att spelet sög fitta faktiskt, det var ingen som var bra i Boos lag! tråkigt nog, men tre poäng är alltid tre poäng! Micke gör ju två mål och det är ju alltid bra efter haft en tung första seriematch!

Nu tänkte jag sätta på Da vinci koden men orkade inte efter fem minúters tittande för den är nästan 3 timmar lång.. så istället tänkte jag hitta på nått kul efter maten som jag ska käka snart! Det blir kyckling ris och curry sås, jammie!

Annars har jag inget planerat idag kanske spela lite landhockey med brorsan... NEJ! :P haha orkar inte är så trött så går och tar min sömnlur efter käket!

Några låtar till som ni borde lyssna på:
Dolly Parton - I always love you
Meat loaf - I do anything for love (but I wont do that)
Dolly Parton - 9 to 5
Midnight oil - Beds are burning

Nu ska jag tagga, hare bra! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0